مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-11اجتماعي

دیدار رییس سازمان جهاد دانشگاهی با مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی


رییس و معاونان سازمان جهاد دانشگاهی و مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی طی دیداری، زمینه های مشترک همکاری آموزش و پرورش و نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی را مورد بررسی قرار دادند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس و معاونان سازمان جهاد دانشگاهی و مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی طی دیداری، زمینه های مشترک همکاری آموزش و پرورش و نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی را مورد بررسی قرار دادند.

مسعود سعادتی، روز شنبه، بیستم آبان ماه در دیدار با رییس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی، فعالیت های این نهاد در حوزه های متعدد را قابل تقدیر عنوان کرده و نسبت به همکاری متقابل با سازمان جهاد دانشگاهی در حوزه های علمی، آموزشی و پژوهشی، ابراز امیدواری کرد.

وی اضافه کرد: جدا از هر گونه نگاه شخصی و به معنای عام؛ آموزش پرورش به عنوان سنگ بنای آینده کشور، با تأثیرگذاری که در شکل گیری نگرش دانش آموزان و فرزندان این آب و خاک دارد، نیازمند همراهی، مساعدت و حمایت بوده و سازمان جهاد دانشگاهی نیز به علت تعدد زمینه های فعالیتی می تواند این مجموعه را در پیشبرد هر چه بهتر اهدافش همراهی کند.

وی با اشاره به اهمیت رسانه ها در تبیین فعالیت ها و دستاوردهای فرهنگیان و دانش آموزان، بیان کرد: وجود دو خبرگزاری مورد وثوق و معتبر ایسنا و ایکنا می تواند آموزش و پرورش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس سازمان جهاد دانشگاهی با مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

دیدار رییس سازمان جهاد دانشگاهی با مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی