مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-07حوادث

سرنوشت مزاحم دختران دانشجو در سمنان چه شد؟


سرهنگ عجم با اشاره به اینکه با تیزهوشی و مهارت بالای ماموران گشت این اوباش دستگیر و در بازرسی بدنی وی یک قمه کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و پس تعیین وثیقه روانه زندان شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری،  فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری فردی خبر داد که برای بانوان دانشجو مزاحمت ایجاد می کرد.

  سرهنگ علیرضا شایینی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در استان سمنان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی پر مزاحمت یک فرد اراذل و اوباش برای بانوان دانشجو در این شهرستان بلافاصله مأموران کلانتری 13 البرز به بررسی موضوع پرداختند.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی با گشت زنی هدفمند و اقدامات اطلاعاتی به صورت نامحسوس کمتر از 24 ساعت موفق شدند متهم 25 ساله را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: پلیس حافظ جان، مال و نوامیس مردم است و چنانچه افرادی بخواهند با اقدامات خود باعث ایجاد احساس ناامنی در جامعه شوند با برخورد سخت و قاطعانه مأموران انتظامی مواجه خواهند شد.

دستگیری یکی از اراذل و اوباش حین عربده کشیهمچنین، سرهنگ حسین عجم فرمانده انتظامی شهرستان میامی از دستگیری یکی از اراذل و اوباش حین عربده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت مزاحم دختران دانشجو در سمنان چه شد؟

سرنوشت مزاحم دختران دانشجو در سمنان چه شد؟