مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-14اقتصادي

تغییر کاربری 144 هکتار از اراضی ملی برای طرح های نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 144 هکتار از اراضی ملی در شهرهای سردشت و قره ضیاالدین برای اجرای طرح های نهضت ملی مسکن تغییر و تعیین کاربری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: 144 هکتار از اراضی ملی در شهرهای سردشت و قره ضیاالدین برای اجرای طرح های نهضت ملی مسکن تغییر و تعیین کاربری شدند.

وی افزود: حدود 9 هکتار از این اراضی ملی در شهر سردشت و 135 هکتار در شهر قره ضیاالدین قرار دارد.

  حمزه لو تصریح کرد: همچنین در این جلسه طرح اصلاح حدود و تغییر کاربری قطعات مسکن مهر در شهر قره ضیاالدین با نظر اعضا تصویب شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: همچنین 6 طرح تولیدی و خدماتی در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان غربی بررسی و با نظر اعضا به تصویب رسید.

حمزه لو بیان کرد: این طرح ها نیز در شهرهای ارومیه، بوکان، سلماس، تکاب و مهاباد قرار دارند و زمینه اشتغال جوانان منطقه را فراهم می کند.

  وی اضافه کرد: این طرح ها توسط اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، فرمانداری و بخشداری و شهرداری های شهرستان ها مطرح و در این جلسه مورد بررسی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری 144 هکتار از اراضی ملی برای طرح های نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی

تغییر کاربری 144 هکتار از اراضی ملی برای طرح های نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی