مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-13سياسي

220 برنامه طی هفته کتاب در گلستان اجرا می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان گفت: حدود 20 برنامه شاخص ستادی و بیش از 200 برنامه در سطح شهرستان های گلستان ویژه هفته کتاب در سال جاری پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، آخوند عبدالحی میرزاعلی عصر امروز در نشست خبری سی و یکمین دوره هفته کتاب ایران در استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: حدود 20 برنامه شاخص ستادی و بیش از 200 برنامه در سطح شهرستان ها ویژه هفته کتاب در سال جاری پیش بینی شده است.

مدیرکل کتابخانه ها عمومی استان گلستان با اشاره به اینکه بیش از 54 هزار نفر عضو کتابخانه ها استان هستند، گفت: تا به امروز حدود 187 مدرسه برای بازدید از کتابخانه و انجام فعالیت های کتاب محور اعلام آمادگی کردند.

وی در خصوص برنامه های شاخص ستادی کتابخانه های عمومی گفت: کارگاه قصه گویی، کارگاه کارآفرینی و کسب وکار کتاب محور، نشست کتاب خوان قشر پرستاران و کودک و نوجوان، طرح اهدای کتاب و بخشودگی جرائم، جشن هفته کتاب، مسابقه کتاب خوانی ملی پدافند غیرعامل ازجمله برنامه های ستادی است.

میرزاعلی ادامه داد: همچنین پویش کتاب خوان باهمکاری انتقال خون و برنامه بچه ها به سمت قله در مناطق سیل زده و کم برخوردار و عشایر و نیز طرح کتابت قرآن با همکاری سازمان تبلیغات و امضا تفاهم نامه های همکاری از دیگر برنامه های ستادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220 برنامه طی هفته کتاب در گلستان اجرا می شود

220 برنامه طی هفته کتاب در گلستان اجرا می شود