مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-28اقتصادي

افزایش 75 درصدی بهسازی و روکش آسفالت راه های همدان


️مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از بهسازی و روکش آسفالت 355 کیلومتر از راه های اصلی، شریانی، فرعی و روستایی این استان در هفت ماهه امسال با 6930 میلیارد ریال اعتبار خبر داد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 75 درصد افزایش یافته است.

- ایسنا/همدان ️مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از بهسازی و روکش آسفالت 355 کیلومتر از راه های اصلی، شریانی، فرعی و روستایی این استان در هفت ماهه امسال با 6930 میلیارد ریال اعتبار خبر داد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 75 درصد افزایش یافته است.

️ مهرداد آهکی گفت: عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه های استان در سال گذشته 200 کیلومتر بوده که امسال با افزایش 75 درصدی به 355 کیلومتر افزایش یافته است و این روند تا اواسط آبان ماه ادامه خواهد داشت.

️وی خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار برای بهسازی رویه آسفالت محورهای استان از روش نوین آسفالت حفاظتی اسلاری سیل استفاده شده که تا به امروز 35 کیلومتر از راه های اصلی و روستایی همدان از این طریق بهسازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی راهداری استان، وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 236 کیلومتر از راه های شریانی و اصلی، 79 کیلومتر راه فرعی و 40 کیلومتر راه روستایی در سطح استان همدان بهسازی و روکش آسفالت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 75 درصدی بهسازی و روکش آسفالت راه های همدان

افزایش 75 درصدی بهسازی و روکش آسفالت راه های همدان