مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:112023-11-11فناوري

استان مرکزی، مجهز به فیبرنوری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرکزی، تفاهم نامه پروژه فیبرنوری بین اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران و شهرداری اراک بعدازظهر امروز با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی، بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل و دیگر مسؤولان در محل استانداری مرکزی امضا شد.

مدیرعامل ایرانسل طی گفت وگویی با وزیر ارتباطات در این جلسه، با اشاره به پروژه های توسعه فیبرنوری منازل و کسب وکارها توسط ایرانسل در شهرهای مختلف کشور، اظهار کرد: با امضای این تفاهم نامه، پروژه فیبرنوری ایرانسل و شهرداری اراک آغاز شده و تا پایان این پروژه، 165 هزار مشترک از خدمات فیبرنوری منازل و کسب وکارهای ایرانسل بهره مند می شوند.

وزیر ارتباطات نیز در این جلسه بیان کرد: کشور نیاز به یک شبکه پرسرعت دارد و هیچ تکنولوژی به جز فیبر نوری نمی تواند سرعت های بالا را فراهم کند؛ یکی از مهمترین پروژه ها در دولت سیزدهم، فیبرنوری منازل کسب وکارها است و هدف گذاری شده تا 20 میلیون خانوار تحت پوشش قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اجرای پروژه FTTH شهرستان خمین نیازمند هماهنگی های شهری است و اگر این همراهی از سوی مدیریت شهری خمین با ایرانسل صورت گیرد، تا دهه فجر این پروژه در خمین به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی، مجهز به فیبرنوری می شود

استان مرکزی، مجهز به فیبرنوری می شود