مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 23:202023-11-19اجتماعي

بانوان نمونه کارآفرین و دانش بنیان در آذربایجان شرقی معرفی می شوند


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی از شناسایی و معرفی بانوان نمونه کارآفرین و دانش بنیان در استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی از شناسایی و معرفی بانوان نمونه کارآفرین و دانش بنیان در استان خبر داد.

زهرا کوهی یکشنبه، 28 آبان ماه در جلسه هماهنگی هفته پژوهش ویژه بانوان استان، اظهار کرد: امسال در دستورالعمل هفته پژوهش، سه بند در حوزه خیرین، دانشجویی و بانوان اضافه شده است.

وی افزود: تصمیم گرفته شده که کمیته های این سه حوزه نیز تشکیل یابند که قطعا این امر مایه خیر خواهد بود زیرا افراد خیر و نوآوری هستند که کارهای ارزشمندی انجام می دهند و بیشتر وقت ها دیده نمی شوند.

در حوزه دانشجویی نیز قطعا دانشجویان نمونه پژوهشگر و توانمندی داریم.

وی با اشاره به توجه به حوزه بانوان و خانواده در هفته پژوهش امسال، اظهار کرد: بانوان فعال و نمونه اقتصادی، کارآفرین و دانش بنیان استان به صورت مجزا بررسی و شناسایی می شوند.

کوهی با بیان این که نخستین برنامه ما، احصای شاخص های ارزیابی بانوان کارآفرین است، گفت: برنامه هایی چون نمایشگاه دستاوردهای فناوری جدید برای هفته پژوهش در استان پیش بینی شده و همزمانی نمایشگاه فناوری رینوتکس تبریز با هفته پژوهش یک امتیاز مثبت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان نمونه کارآفرین و دانش بنیان در آذربایجان شرقی معرفی می شوند

بانوان نمونه کارآفرین و دانش بنیان در آذربایجان شرقی معرفی می شوند