مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-13اجتماعي

آلودگی هوای 4 کلان شهر و بارندگی در غرب کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز چهارشنبه 24 آبان سامانه بارشی از غرب وارد کشور می شود و موجب بارش در کل نوارغربی کشور و سپس لرستان، - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی فارس، اظهار داشت: امروز و فردا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نظیر تهران، کرج، اصفهان و اراک افزایش غلظت آلاینده های جوی و  کاهش کیفیت هوا به دلیل شرایط جوی آرام داریم.

وی افزود: روز چهارشنبه 24 آبان سامانه بارشی از غرب وارد کشور می شود و موجب بارش در کل نوارغربی کشور و سپس لرستان، جنوب همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بعدازظهر چهارشنبه 24 آبان در مناطقی از اردبیل، آذربایجان شرقی و سواحل خزر بارش پراکنده و وزش باد شمالی پیش بینی می شود.

ضیاییان گفت: پنج شنبه 254 آبان گستره بارش ها کل غرب، جنوب غرب و مناطقی از استان های اصفهان، بوشهر، فارس، هرمزگان و کرمان را در برمی گیرد که شدت بارش ها در کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و شمال بوشهر خواهد بود.

وی افزود: روز جمعه 26 آبان در جنوب فارس، بوشهر، شرق خراسان جنوبی و جنوب شرق کشور رگبار و رعدوبرق و وزش باد داریم و به تدریج سامانه بارشی از شرق کشور خارج می شود و کاهش نسبی دما را در دریای خزر خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوای 4 کلان شهر و بارندگی در غرب کشور

آلودگی هوای 4 کلان شهر و بارندگی در غرب کشور