مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:202023-10-30فرهنگي

ارسال 45 نمایش به جشنواره تئاتر استان مرکزی


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از ارسال 45 نمایش به جشنواره تئاتر استان خبر داد.

-  حسین محمودی فر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان مرکزی در دو بخش صحنه ای و خیابانی برگزار می شود که 45 گروه نمایشی برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کردند.

وی تصریح کرد: این جشنواره با محوریت امید اجتماعی، ارتقا نهاد خانواده، فرزندآوری، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ارتقای فرهنگ شهروندی، همگرایی ملی، ارزش های انسانی و اسلامی از 16 تا 19 آبان ماه برگزار می شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه از مجموع 45 نمایش ارسال شده به دبیرخانه جشنواره 24 نمایش صحنه ای و 21 نمایش خیابانی است، ادامه داد: کار بازبینی نمایش ها توسط هیات های مورد بازبینی قرار گرفته که در بخش صحنه ای 8 نمایش انتخاب شده اند.

محمودی فر گفت: نمایش راز گل ژنتیک و قصه های مثله شده اثر رامین علیزاده از خمین، روییدن اثر علی علیزاده از دلیجان، من عاشق صدا هستم اثر پوریا رضایی از اراک، خاطرات یک دلقک اثر محمد جواد شریفی از اراک، مزخرفترین و مضحک ترین شب زندگی اثر محمدرضا کاشیلو از ساوه، زبان اصلی اثر جواد روستایی از ساوه، ترانه های تلخ تارا اثر رضا اسکندری از کمیجان و نصرت اثر پژمان محمدی از شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 45 نمایش به جشنواره تئاتر استان مرکزی

ارسال 45 نمایش به جشنواره تئاتر استان مرکزی