مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 20:452023-11-21اقتصادي

شناسایی و کشف اخلال 500 میلیارد ریالی در نظام پولی و بانکی کشور


اخلال 500 میلیارد ریالی در نظام پولی و بانکی کشور توسط یکی از مدیران و کارکنان ارشد یکی از بانک های استان اردبیل شناسایی و کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، در پی دریافت گزارش مبنی بر اعطای تسهیلات بانکی خارج از ضوابط پولی و بانکی و تضییع حقوق بیت المال، رسیدگی به موضوع در راستای قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در دستور کار معاونت حقوق عامه دادستانی  قرار گرفت.

فوراً دستورات قضایی لازم جهت بررسی تخصصی موضوع به پلیس امنیت اقتصادی استان صادر شد و بعد از شروع تحقیقات اولیه و انجام استعلام های ضروری و بررسی گردش مالی و حساب های بانکی مشخص شد مرتکبین که از مدیران و کارکنان ارشد یکی از بانک های استان بوده بدون رعایت ضوابط و مقررات بانک مرکزی و مصوبات لازم الاجرای هیات وزیران، به متقاضی فاقد اهلیت و بدحساب بانکی، دارای بدهی معوق بانکی کلان و با چک های برگشتی فراوان، مبادرت به پرداخت تسهیلات بانکی هنگفت برای طرح واقع در خارج از استان کرده است.

در ادامه با وجود عدم پرداخت اقساط بانکی در طول چندین سال گذشته اقدامی برای وصول از محل وثایق و تضامین بانکی نکرده و موجبات تضییع مسلم حقوق بیت المال و اخلال در نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و کشف اخلال 500 میلیارد ریالی در نظام پولی و بانکی کشور

شناسایی و کشف اخلال 500 میلیارد ریالی در نظام پولی و بانکی کشور