مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-27سياسي

دانشکده منابع طبیعی در راستای بین المللی شدن دانشگاه لرستان قدم برمی دارد


رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان گفت: دانشکده منابع طبیعی تمام قد در راستای بین المللی شدن این دانشگاه قدم برمی دارد.

- ایسنا/لرستان رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان گفت: دانشکده منابع طبیعی تمام قد در راستای بین المللی شدن این دانشگاه قدم برمی دارد.

دکتر علی حقی زاده در نشست مشترک گسترش همکاری دانشکده های کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان با دانشکده کشاورزی دانشگاه کربلا که به صورت مجازی برگزار شد، با زبان انگلیسی به معرفی توانمندی های علمی دانشکده، تعداد اساتید، دانشجویان، امکانات آزمایشگاهی، زیرساخت ها و محورهای همکاری های علمی بین دانشگاه بزرگ لرستان با دانشگاه کربلای عراق پرداخت و افزود: منابع طبیعی در جنوب غرب آسیا با چالش های متعددی مواجه است که می توان از آن به عنوان عناوین تحقیقاتی مشترک استفاده کرد.

وی برخی از این چالش ها را مطرح کرد و گفت: کمبود آب یکی از این چالش هاست که جنوب غرب آسیا با شرایط آب و هوایی خشک و نیمه خشک مواجه است و این منطقه دارای کمبود منابع آبی طبیعی بوده و بسیاری از کشورها به خصوص ایران و عراق در این منطقه با مشکلات کم آبی مواجه هستند.

ایران در برنامه های حفاظت از آب و خاک نسبت به سایر کشورهای منطقه پیشرو بوده است رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان تصریح کرد: افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده منابع طبیعی در راستای بین المللی شدن دانشگاه لرستان قدم برمی دارد

دانشکده منابع طبیعی در راستای بین المللی شدن دانشگاه لرستان قدم برمی دارد