مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 17:452023-11-21بين الملل

جنگ غزه شرکت های نوپای رژیم صهیونیستی را فلج کرد


فایننشال تایمز نوشت که فروپاشی قراردادهای سرمایه گذاری، رویای رژیم صهیونیستی برای تبدیل شدن به خاستگاه شرکت های نوپا را به شدت تضعیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، معاملات مربوط به سرمایه گذاری خطرپذیر رژیم صهیونیستی از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه به شدت کاهش یافته است و  به موازات آن بر بخش فناوری در حال رشد این رژیم تأثیر منفی زیادی گذاشته و استارتاپ های در مراحل اولیه را تهدید کرده است.

کاهش در بخش سرمایه گذاری خطر پذیر در سرزمین های اشغالی در ماه اکتبر شدیدتر از زمان تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه در سال 2014 محسوب می شود.

فایننشال تایمز امروز سه شنبه در گزارشی در این خصوص آورده است که بخش سرمایه گذاری خطرپذیر  رژیم صهیونیستی از  زمان آغاز تجاوز نظامی این رژیم به نوار غزه کاهش شدیدی را ثبت کرد که ضربه ای به بخش فناوری وارد کرد که رژیم اشغالگر به آن به عنوان عامل اساسی در تحریک تولید ناخالص داخلی اتکا دارد.

بر اساس داده های جمع آوری شده توسط شرکت تحقیقات بازار محلی IVC ، حدود 325 میلیون دلار از مجموع تامین مالی پروژه ها در رژیم صهیونیستی در اکتبر گذشته در قالب 120 معامله  سرمایه گذاری شد که کاهش قابل توجهی نسبتا به میزان یک میلیارد دلار در 232 معامله در ماه سپتامبر را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ غزه شرکت های نوپای رژیم صهیونیستی را فلج کرد

جنگ غزه شرکت های نوپای رژیم صهیونیستی را فلج کرد