مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 08:302023-11-13سياسي

آبرسانی به 60 روستای غرب اصفهان در طرح جهاد آبرسانی


آبرسانی به تعداد 60 روستا ی غرب اصفهان در شهرستان های فریدونشهر، بویین میاندشت، فریدن و چادگان در قالب قرارداد دوم طرح جهاد آبرسانی در حال برنامه ریزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در سفر یک روزه حسین اکبریان، مدیرعامل شرکت آبفای اصفهان به شهرها و روستاهای غرب استان به همراه کامران اسماعیلی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی طرح های شرکت مهندسی آبفای کشور از پروژه های آب و فاضلاب بازدید و روند پیشرفت اجرای آنها مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

در ادامه این بازدید، در نشست مشترکی که با حضور معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی، معاونان شرکت های آبفا و  آب منطقه ای و فرمانداران شهرستان های چادگان و فریدونشهر برگزار شد حسین اکبریان، مدیرعامل آبفا اصفهان اظهار داشت: اقدامات لازم برای تامین آب پایدار شهرها و روستاهای غرب استان به صورت مستمر در حال پیگیری است و علاوه بر روستاهایی که در قرارداد اول طرح جهاد آبرسانی عملیات اجرایی آنها در حال انجام است، آبرسانی به  تعداد 60 روستا ی دیگر نیز در شهرستان های فریدونشهر، بویین میاندشت، فریدن و چادگان در قالب قرارداد دوم در حال برنامه ریزی است.

وی افزود: با وجود چالش های زیادی که در تامین منابع مالی ایجاد تاسیسات فاضلاب وجود دارد اما فرایند ایجاد، تکمیل و اصلاح این تاسیسات در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 60 روستای غرب اصفهان در طرح جهاد آبرسانی

آبرسانی به 60 روستای غرب اصفهان در طرح جهاد آبرسانی