مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 11:412023-10-28سياسي

200 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در قزوین اجرا می شود


ابراهیم رسولی فر در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در آستانه روز دانش آموز و فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی قرار داریم و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، بیش از 200 عنوان برنامه از سوی سازمان بسیج دانش آموزی به مناسبت این هفته در استان قزوین برگزار می شود.

وی ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و کودکان غزه بیان کرد: آرمان فلسطین، آزادی قدس شریف است و این مسئله مهم قطعا با نقش آفرینی جوانان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و به دست خود فلسطینی ها انجام خواهد شد.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: به منظور آشنایی نسل جوان و به ویژه دانش آموزان با جنایت های رژیم صهیونیستی، پویشی با عنوان حقوق منهای بشریت برنامه ریزی شده که دانش آموزان با پاسخ به سوالات مطرح شده، با اهداف و نیات شوم دشمنان انقلاب اسلامی آشنا می شوند.

این مسوول عنوان کرد: یکی از برنامه های شاخص این هفته، افتتاحیه اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی به جنوب کشور است که از امروز شنبه 6 آبان با اعزام 8 دستگاه اتوبوس از شهرستان های البرز و آوج این برنامه آغاز خواهد شد و تا 19 آبان بیش از 1000 نفر از دانش آموزان مدارس دخترانه به سفر معنوی اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در قزوین اجرا می شود

200 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در قزوین اجرا می شود