مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-18سياسي

حضور رییس مجلس در نشست شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم


رییس مجلس شورای اسلامی که به شهر مقدس قم سفر کرده بود، به منظور ارائه گزارشی از اقدامات مجلس یازدهم در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور یافت.

- رییس مجلس شورای اسلامی که به شهر مقدس قم سفر کرده بود، به منظور ارائه گزارشی از اقدامات مجلس یازدهم در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این جلسه که عصر جمعه 26 آبان، در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این شهر برگزار شد، آیت الله حسینی بوشهری ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: رشادت های بسیجیان در دوران دفاع مقدس کاملاً مشهود بود و امروز هم که به ظاهر جنگی وجود ندارد، بسیج و بسیجیان در کنار مردم به خدمت گزاری مشغول هستند.

رییس جامعه مدرسین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی عنوان کرد: حوادثی که امروز در غزه می گذرد، از کشتار کودکان گرفته تا بمباران بیمارستان ها و نسل کشی بی سابقه یا کم سابقه ای که در حال وقوع است را تسلیت عرض می کنم.

امام جمعه قم همچنین خطاب به رییس مجلس تصریح کرد: یکی از دغدغه های مجلس باید بهبود وضعیت معیشت مردم باشد و مجلس باید هرچه در توان دارد در این خصوص انجام دهد.

در ادامه جلسه، اعضای شورای عالی جامعه مدرسین به بیان نقطه نظرات، دیدگاه ها، ابهامات، سؤالات و مطالبات خود از مجلس شورای اسلامی پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس مجلس در نشست شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

حضور رییس مجلس در نشست شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم