مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:512023-11-02بين الملل

سفر شاه اردن به بحرین، امارات و قطر با محور غزه


ملک عبدالله دوم پادشاه اردن در جریان سفر به بحرین، قطر و امارات درباره لزوم فشار جامعه بین المللی برای آتش بس فوری جنگ رژیم صهیونیستی و حماس رایزنی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی اردن گزارشی درباره سفر منطقه ای ملک عبدالله دوم به سه کشور بحرین، قطر و امارات با محوریت جنگ رژیم صهیونیستی با فلسطینیان منتشر کرد.

خبرگزاری دولتی ترکیه ای آناتولی روایت خبرگزاری رسمی اردن (پترا)  درباره سفر اخیر پادشاه اردن به سه کشور عربی سفر و با مقامات آنها را منتشر کرد.

ملک عبدالله دوم روز چهارشنبه (روز گذشته) با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در دوحه پایتخت این کشور دیدار کرد.

پادشاه اردن در این دیدار تاکید کرد که راه حل نظامی یا امنیتی در حل مساله فلسطین موفق نخواهد بود و آنچه نیاز است راه حل سیاسی برای رسیدن به صلح عادلانه و همه جانبه بر اساس راه حل دو کشوری است .

ملک عبدالله درباره گسترش چرخه خشونت در منطقه هشدار داد و مجدداً اردن تلاش ها برای جابجایی کوچ اجباری فلسطینی ها در غزه یا ایجاد آوارگی داخلی آنها را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری پترا، سران اردن و قطر همچنین بر اهمیت حفاظت از غیرنظامیان، اجازه ارسال بی وقفه کمک های بشردوستانه به غزه و حفظ هماهنگی و رایزنی بین دو کشور تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر شاه اردن به بحرین، امارات و قطر با محور غزه

سفر شاه اردن به بحرین، امارات و قطر با محور غزه