مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:452023-10-25سياسي

اگر بخواهیم در عرصه دانشگاهی پیشرفت کنیم، باید به موضوع مسئولیت پذیری دقت کنیم


رییس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه اگر بخواهیم در عرصه دانشگاهی پیشرفت کنیم، باید به موضوع مسئولیت پذیری دقت کنیم، گفت: جهاد دانشگاهی به مسائل ناب و کارهای برزمین مانده ورود کرده است.

- رییس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه اگر بخواهیم در عرصه دانشگاهی پیشرفت کنیم، باید به موضوع مسئولیت پذیری دقت کنیم، گفت: جهاد دانشگاهی به مسائل ناب و کارهای برزمین مانده ورود کرده است.

بررسی اقدامات جهاد دانشگاهی بیانگر این است که این نهاد به حوزه های فنی مهندسی، پزشکی، فرهنگی و مسائل دیگر ورود کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسن مسلمی نایینی در همایش مسئولیت اجتماعی، دانشگاه و صنعت که صبح امروز، چهارشنبه، 3 آبان در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مسائل و مشکلاتی که با آن مواجه هستیم، موضوع مسائل اجتماعی است.

جمهوری اسلامی ایران از منظر مسائل فنی مهندسی، علمی و پزشکی مشکل ندارد، اما در زمینه مسائل اخلاقی مشکلاتی داریم.

وی با بیان اینکه موضوع مسئولیت پذیری مورد توجه دین اسلام قرار گرفته است، گفت: به فرموده پیامبر، تمام مسلمانان، حافظ و نگهبان یکدیگر هستند و نسبت به یکدیگر مسئولیت دارند.

رییس جهاد دانشگاهی ادامه داد: تمام اعمال ما مبتنی بر مسائل اجتماعی است؛ به نحوی که نماز نیز به صورت جماعت برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر بخواهیم در عرصه دانشگاهی پیشرفت کنیم، باید به موضوع مسئولیت پذیری دقت کنیم

اگر بخواهیم در عرصه دانشگاهی پیشرفت کنیم، باید به موضوع مسئولیت پذیری دقت کنیم