مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 21:452023-11-19اقتصادي

«کارآمدی نیروی انسانی» یکی از عوامل موثر در پویایی صنعت و رشد تولید است


ثبات در رشد اقتصادی، افزایش بهره وری، کارآمدی نیروی انسانی و مهار تورم مهمترین عوامل در پویایی صنعت و رشد تولید در بخش های مختلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی در مراسم تجلیل از صنعتگران و معدن کاران نمونه استان قزوین که ظهر امروز با حضور فرشاد مقیمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه رشد اقتصادی در صنعت دارای اهمیت است و در کشور ما ویژگی های منحصر به فردی دارد، اظهار کرد: رشد اقتصادی نبض تولید است و باید اذعان کرد نبض اقتصادی ما در 50 سال اخیر ضعیف بوده و در کنار آن پرنوسان بودن رشد اقتصادی هم از منفی 6.

8 تا 14 درصد از چالش های مهم این بخش بوده است.

وی افزود: اگر ثبات اقتصادی داشتیم و رشد اقتصادی از وضعیت ممتدی پیروی می کرد اثرات این رشد اقتصادی در همه حوزه ها به خصوص تولید بیشتر از همیشه خود را نشان می داد.

استاندار قزوین تاکید کرد: یکی دیگر از ویژگی های خاص رشد اقتصادی در کشورمان، وابستگی شدید رشد اقتصادی به جریان موجودی سرمایه است؛ اقتصاد ما با موجودی سرمایه رشد می کند و عوامل مهم دیگری مانند بهره وری و عامل انسانی نقش جدی در این زمینه ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کارآمدی نیروی انسانی» یکی از عوامل موثر در پویایی صنعت و رشد تولید است

«کارآمدی نیروی انسانی» یکی از عوامل موثر در پویایی صنعت و رشد تولید است