مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-04دانش

دانشگاه آزاد باید بازیگر جدی در خیز دوم جهاد علمی باشد


دانشگاه آزاد اسلامی باید بازیگر جدی در خیز دوم جهاد علمی باشد و دانشگاه باید برای تربیت اعتقادی، علمی و اخلاقی دانشجویان هدف گذاری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و پنجمین اجلاس شورای دانشگاه که در واحد نجف آباد برگزار شد، گفت: امروز 59 سال از 13 آبانی می گذرد که ژاندارم منطقه ای آمریکا امام راحل را به خاطر اعتراض به کاپیتولاسیون اخراج کرد و از سرزمین خود راند.

حق اینچنین پایدار است که پس از 59 سال شاگرد این مکتب که آن روز در گهواره بود، مقابل چشمان 4 میلیارد انسان در کره خاکی از امام خمینی (ره) نقل می کند که آمریکا شیطان بزرگ است و ای شیطان بزرگ بدان برای ناوهایت تدارک دیده ایم.

چه حجتی بالاتر از این اتفاق مبارک و عظیم است؟ وی با اشاره به کشتار دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران توسط رژیم شاهنشاهی در سال 57 افزود: امروز پس از آن سال ها دوباره دانش آموزان در سرزمین دیگری به خون کشیده می شوند.

اکنون نظام سلطه و شیطان بزرگ با حقارت رو به رو است، حقارتی که پایه آن در انقلاب دوم سال 58 گذاشته شد و امروز با اصابت راکت ها به پایگاه های آمریکا در منطقه معنای بیشتری پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد باید بازیگر جدی در خیز دوم جهاد علمی باشد

دانشگاه آزاد باید بازیگر جدی در خیز دوم جهاد علمی باشد