مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:252023-10-24سياسي

فرمانده مرزبانی فراجا: بیش از 700 هزار تبعه غیرقانونی از ایران خارج شدند


سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا اعلام کرد: از ابتدای سال 738 هزار و 749 نفر از اتباع بیگانه که به شکل غیر قانونی وارد کشور شده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، سردار احمد علی گودرزی در بازدید از مناطق مرزی استان گلستان اظهار داشت: با به کارگیری سامانه جدید رصد سوخت شناروهای دریایی در آب های جنوبی کشور، از قاچاق 18 میلیون لیتر انواع سوخت کشف و ضبط شد.

وی افزود: با استفاده از سیستم های الکترونیکی اپتیکی و آموزش نیروهای متخصص مرزبانی، امنیت حاکم بر مرزهای کشور در شرایط پایداری قرار دارد.

سردار گودرزی تصریح کرد: پایش تصویری مرزی در مناطق مختلف کشور در حال انجام است و در این راستا از انواع ابزارهای جدید مانند دوربین های پیشرفته حرارتی، پهپادها و هلی شات استفاده می کنیم.

وی تاکید کرد: در این هفت ماه نخست سال ابتدای سال 738 هزار و 749 نفر از اتباع بیگانه که به شکل غیر قانونی وارد کشور شده بودند، از کشور خارج شدند.

فرمانده مرزبانی فراجا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری، بیش از 43 تن مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان جنوب شرق کشور کشف و ضبط شده که عموما مواد مخدر صنعتی است.

همچنین با تلاش های نیروهای مرزبانی، در همین مدت 16 هزار میلیارد تومان انواع کالای قاچاق کشف و ضبط شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده مرزبانی فراجا: بیش از 700 هزار تبعه غیرقانونی از ایران خارج شدند

فرمانده مرزبانی فراجا: بیش از 700 هزار تبعه غیرقانونی از ایران خارج شدند