مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-09اجتماعي

نشستی مهم در سی سخت و هم قسم شدن دنا و پادنا برای مقابله با شکارچیان+فیلم


مسئولان قضایی دنا و پادنا و محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد جلسه ای در راستای هم افزایی جهت حفاظت هر چه بهتر از حیات وحش برگزار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، جلسه مشترک دستگاه قضایی شهرستان دنا و دستگاه قضایی بخش پادنا سمیرم و محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد جهت حفظ محیط زیست دنا به همت پارک ملی دنا در محل پاسگاه خاریدون برگزار شد.

اسلام جاودان خرد مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه مردم منطقه ما هنوز شکار را افتخار می دانند و تا ما بخواهیم این دیدگاه را تغییر دهیم زمان بر است و همه باید دست به دست هم دهیم تا یک فرهنگ صحیح بین مردم رواج پیدا کند و حفاظت و صیانت از دنا را یک  وظیفه و تکلیف بدانند.

جاودان خرد عنوان کرد: دستگاه قضایی حوزه پادنا تا به امروز  پای کار بوده و هستند و قطعا پشتوانه محکمی برای محیط زیست هستند که امیدواریم از این به بعداین رویه ادامه داشته باشد تا بتوانیم در حفظ محیط زیست کوشا باشیم.

جاودان خرد گفت: وقتی می بینیم دستگاه قضا در برخورد با شکارچیان متخلف هیچ مماشاتی ندارد و با قاطعیت برخورد می کند قطعا ماموران ما هم دلگرمتر خواهند شد و مصم متر به حفاظت از دنا خواهند پرداخت.

مدیرکل محیط زیست گفت: حوزه قضایی بازوی توانمند محیط زیست هستند و به پشتوانه دستگاه قضایی می توان نوید دنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشستی مهم در سی سخت و هم قسم شدن دنا و پادنا برای مقابله با شکارچیان+فیلم

نشستی مهم در سی سخت و هم قسم شدن دنا و پادنا برای مقابله با شکارچیان+فیلم