مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:352023-10-28بين الملل

هشدار صلیب سرخ درباره ریسک درگیری در مناطق مسکونی غزه


یک مقام رده بالای کمیته بین المللی صلیب سرخ اعلام کرد، این سازمان تماس خود را هم با رژیم صهیونیستی و هم با جنبش حماس با هدف بحث درباره دسترسی کمک بشردوستانه به نوار غزه و مذاکرات بر سر حفاظت از جان غیرنظامیان در این منطقه حفظ کرده است.

- یک مقام رده بالای کمیته بین المللی صلیب سرخ اعلام کرد، این سازمان تماس خود را هم با رژیم صهیونیستی و هم با جنبش حماس با هدف بحث درباره دسترسی کمک بشردوستانه به نوار غزه و مذاکرات بر سر حفاظت از جان غیرنظامیان در این منطقه حفظ کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مارتین شوئپ، مدیر عملیات کمیته بین المللی صلیب سرخ در مصاحبه ای به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: تماس با همه طرف های جنگ برای ما اهمیت کلیدی دارد.

این تماس شامل هم مقام های اسراییل و هم حماس با هدف بحث با آنها در مورد امنیت کارمندان ما، دسترسی بشردوستانه، و همچنین بحث و گفت وگو بر سر وضعیتی که شاهد آن هستیم و حفاظت از جان جمعیت غیرنظامی و کسانی که از جنگ تاثیر پذیرفته اند، می شود؟ این مقام ارشد کمیته بین المللی صلیب سرخ اضافه کرد، این سازمان مکررا برای دریافت اطلاعات درباره کسانی که مفقود شده اند و همچنین درباره آنهایی که به اسارت گرفته شده اند درخواست کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار صلیب سرخ درباره ریسک درگیری در مناطق مسکونی غزه

هشدار صلیب سرخ درباره ریسک درگیری در مناطق مسکونی غزه