مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-14اقتصادي

شورا در جریان الحاق هزار هکتاری زمین به زنجان قرار نگرفته است


عضو شورای اسلامی شهر زنجان به موضوع الحاق بیش از هزار هکتار زمین به شهر زنجان بدون در جریان قراردادن اعضای شورا اشاره کرد و گفت: همه هزینه های این الحاق بر عهده مدیریت شهری و استفاده آن برای راه و شهرسازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مهدی طالب، عضو شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه علنی و رسمی شورای به تدوین بسته تشویقی بومی ساخت وساز در بافت فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی در کمیسیون ماده 5 و کمیته کار اشاره و اظهار کرد: کاهش پارکینگ و تبدیل بخشی از طبقه هم کف به بافت تجاری و افزایش طبقات از جمله موارد دیده شده در این بسته است که در ساخت وسازها مؤثر است و به وضعیت این مناطق بهبود می بخشد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان به مطرح شدن موضوع الحاق اراضی لیل آباد و همچنین تعاونی های مسکن در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: البته این مهم با اعضای شورا مطرح نشده و اعضا این موضوع را فقط از رسانه ها می شوند.

وی محدوده شهر زنجان را 6 هزار هکتار که یک هزار و 200 هکتار آن باغات جنوب شهر را شامل می شود اعلام و تصریح کرد: بر اساس شنیده ها قرار است یک هزار هکتار از اراضی لیل آباد و همچنین اراضی تعاونی های اطراف شهر که گویا بالغ بر یک هزار و 500 هکتار یعنی 30 درصد از محدوده فعلی است به شهر اضافه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورا در جریان الحاق هزار هکتاری زمین به زنجان قرار نگرفته است

شورا در جریان الحاق هزار هکتاری زمین به زنجان قرار نگرفته است