مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 15:352023-10-26اقتصادي

پروژه های ناتمام میراث فرهنگی جان می گیرد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: بهره برداری از پروژه های نیمه تمام میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از اولویت های این اداره کل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید سعید صفوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان ظهر امروز در جلسه با معاونین و رییس گروه های سه حوزه میراث فرهنگی اظهار داشت: یکی از اصلی ترین برنامه ها شناسایی پروژه های نیمه تمام در حال انجام و یا معطل مانده در حوزه های میراث فرهنگی و گردشگری زنجان است.

  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: باید کارگاه و پروژه های راکد و نیمه تعطیل در سطح استان براساس اهمیت مورد بررسی و اولویت بندی قرار بگیرند.

  وی اضافه کرد: برخی از آثار تاریخی استان نیاز به بازسازی و احیای دوباره دارند که با توجه به اعتباری که در اختیار داریم باید با برنامه ریزی منسجم و اصولی در مدت زمانی مشخص این کار انجام شود و اقدام مؤثر در زمینه احیای بافت های تاریخی باید انجام شود.

صفوی افزود: صنعت گردشگری دارای فرایند های تعریف شده است که می تواند منجربه ثروت آفرینی و ایجاد اشتغال شود.

در ادامه معاونت های این اداره کل ضمن ارائه عملکرد یک ساله، به بیان گزارشی از اقدامات و پیشرفت های اداره کل و ارائه برنامه های آتی پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های ناتمام میراث فرهنگی جان می گیرد

پروژه های ناتمام میراث فرهنگی جان می گیرد