مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 14:102023-10-27سياسي

جنایت صهیونیست ها در غزه، تابلوی تمام قد حقیقت غرب وحشی است


امام جمعه اهواز با اشاره به جنایاتی که در غزه در حال رخ دادن است، گفت: امروز تابلوی تمام قد حقیقت غرب وحشی که سال ها زیر ادعاها ریاکارانه پنهان کرده بودند، - ایسنا/خوزستان امام جمعه اهواز با اشاره به جنایاتی که در غزه در حال رخ دادن است، گفت: امروز تابلوی تمام قد حقیقت غرب وحشی که سال ها زیر ادعاها ریاکارانه پنهان کرده بودند، مشخص شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه امروز (5 آبان ماه) با توصیه به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: بی تردید تحکیم خانواده، مایه استحکام جامعه و تزلزل خانواده، مایه لرزان بودن و تزلزل جامعه است.

اگر بخواهیم جامعه اصلاح شود باید خانواده استحکام یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به نقش دستورهای دینی در استحکام خانواده و جامعه و تاکید بر صله رحم، افزود: ارمغان اسلام برای ما پایداری جامعه و دوری از رذایل اخلاقی است.

اگر بخواهیم جامعه ای با بستر ظهور امام زمان(عج) داشته باشیم باید از رذایل اخلاقی دور باشیم و خود را به اوصاف رحمانی بیاراییم.

موسوی فرد بیان کرد: اگر اوصاف رحمانی مانند ایثار، از خودگذشتگی، صفا و صمیمیت و ترحم به زیر دستان در کانون خانواده شکل بگیرد، در جامعه دینی نیز این اوصاف ظهور و بروز پیدا می شود و تجلی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت صهیونیست ها در غزه، تابلوی تمام قد حقیقت غرب وحشی است

جنایت صهیونیست ها در غزه، تابلوی تمام قد حقیقت غرب وحشی است