مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 17:252023-10-28اقتصادي

جلوگیری از 13 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در محمودآباد


مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از قلع و قمع 13 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از قلع و قمع 13 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی محمودآباد، محمد هادی زاده گفت: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با هماهنگی و دستور دادستان و همکاری عوامل انتظامی و یگان 131 مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان، تعداد 13 مورد تغییرکاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد افزود: این قلع و قمع شامل 10 مورد تبصره 2 ماده 10 به مساحت 4800 مترمربع و نیز سه مورد اجرای حکم به مساحت 6300 مترمربع در روستاهای حریم شهر سرخ رود، حاجیکلای علیا و سفلی از توابع بخش سرخ رود جمعاً به مساحت 11 هزار و 100 مترمربع اجرا شد.

هادی زاده با بیان اینکه این تغییر کاربری های غیرمجاز شامل تفکیک، دیوارکشی، دپوی خاک و مصالح و شن ریزی بود، گفت: افراد سودجو همواره به دنبال خرید و فروش زمین های خارج از محدوده شهر یا روستا یا ساخت و ساز در مزارع، باغ ها و اراضی ملی هستند که این موارد علاوه بر اینکه به خرد شدن اراضی کشاورزی منجر می شود، تولید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از 13 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در محمودآباد

جلوگیری از 13 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در محمودآباد