مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-02سياسي

رقابت 171 گیلانی در آزمون داوری و میانجیگری قوه قضاییه


معاون قضایی رییس کل دادگستری استان گیلان در امور شوراها گفت: 171 نفر در آزمون میانجیگری و داوری قوه قضاییه در استان با هم رقابت می کنند.

- سیداحمد میرمحمدی در گفت وگو با ایسنا درباره برگزاری آزمون میانجیگری و داوری قوه قضاییه در گیلان، اظهار کرد: به منظور کاهش مراجعات مردم به قوه قضاییه و واگذاری برخی از اختلافات به خود مردم و سازش از آنها، نهادی به نام داوری و میانجیگری طبق قانون پیش بینی شد.

وی افزود: برای ساماندهی داوران و میانجیگرانی که در سال های اخیر آموزش دیدند و مصاحبه شدند آزمونی تحت این عنوان برگزار می شود که امروز همزمان با سراسر کشور این آزمون در گیلان در حال برگزاری است.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان گیلان در امور شوراها با بیان اینکه در گیلان 171 نفر از افراد آموزش دیده در آزمون پایان دوره شرکت کردند، گفت: از این تعداد 69 نفر را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل می دهند.

میرمحمدی تصریح کرد: این افراد پس از کسب پروانه داوری میانجیگری از مرکز توسعه حل اختلاف کشور، می توانند پرونده هایی که برای داوری یا میانجیگری به آنها ارسال می شود را مورد داوری قرار داده یا سازش دهند و میانجیگری کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 171 گیلانی در آزمون داوری و میانجیگری قوه قضاییه

رقابت 171 گیلانی در آزمون داوری و میانجیگری قوه قضاییه