مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-11بين الملل

توصیه ایلان ماسک به زلنسکی


کارآفرین میلیاردر آمریکایی گفت، رییس جمهور اوکراین نباید جوانان کشورش را به شکلی غیرضروری به میدان جنگ با روسیه بفرستد تا کشته شوند.

- کارآفرین میلیاردر آمریکایی گفت، رییس جمهور اوکراین نباید جوانان کشورش را به شکلی غیرضروری به میدان جنگ با روسیه بفرستد تا کشته شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایلان ماسک کارآفرین میلیاردر آمریکایی و مالک شرکت های متعددی نظیر اسپیس ایکس و تسلا در مصاحبه ای به ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین هشدار داد، از اعزام غیرضروری جوانان کشورش به میدان جنگ با روسیه که به کشته شدن آنها منجر می شود، بپرهیزد.

به نوشته پایگاه راشا تودی، این اظهارنظرهای ایلان ماسک بعد از آن مطرح می شوند که ضد حمله ای که اوکراین از ماه ژوئن برای بازپس گیری اراضی از روسیه به اجرا گذاشته و طبق اعلام مسکو، ده ها هزار کشته در بین سربازان اوکراینی به جا گذاشته، همچنان در بن بست قرار دارد.

ایلان ماسک در مصاحبه با پادکست آمریکایی لکس فریدمن با این پرسش مواجه شد که آیا به باور وی زلنسکی باید با ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه مذاکرات صلح برگزار کند یا خیر.

این کارآفرین میلیاردر آمریکایی جواب مستقیمی به این پرسش نداد اما گفت، چه او با پوتین مذاکره کند چه نکند، تنها به او توصیه می کنم گل سر سبد جوانان اوکراینی را برای این که در سنگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه ایلان ماسک به زلنسکی

توصیه ایلان ماسک به زلنسکی