مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:452023-10-23اقتصادي

«باوی بالا» تشنه تر از همیشه!


خانوارهای اهالی این روستا در بیشتر روزهای هفته، حتی آب مورد نیاز برای آشامیدن ندارند و در طول هفته شاید یک یا نهایتا دو بار، آن هم در زمان بسیار اندک آب برای آن ها وصل می شود.

-  خبرگزاری فارس باشت؛ فتح الله پوران پور- همواره شنیده ایم که آب مایه حیات است ولی در عصر حاضر هنوز هم کسانی در نزدیکی شهرها و لوله های آب شرب زندگی می کنند که فاقد آب شرب هستند و از این نعمت محرومند.

آب یکی از نیازهای اصلی هر انسانی است که نقش بسزایی در زندگی روزانه آدم ها دارد و شاید مردم در گذشته برای استفاده از آب اقدام به حفر چاه می کردند و یا از چشمه آب برای مصرف روزانه یا چندروزه خود استفاده می کردند ولی با توسعه علم و پیشرفت ها آب شرب از طریق خط لوله ها تا داخل آشپزخانه ها و یا حتی اتاق خواب خانه ها آمده و هر خانه ای دارای لوله کشی آب شد که خانوار در هر زمان که نیاز به استفاده از آب داشتند بتوانند از این نعمت الهی بهره گیرند.

با توجه به وضعیت امروز و ظرفیت های زیاد موجود در کشور، شاید قابل تصور هم نباشد که آب برای چند ساعت نیز قطع باشد ولی در نزدیکی شهر، افرادی در یک روستا  زندگی می کنند که حدود  یک هفته است که از نعمت آب شرب بی بهره هستند.

مردم مناطق محروم باشت توسعه زیرساخت های مختلفی را به عنوان مطالبات مهم خود از مسئولان درسفر مدیران دستگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«باوی بالا» تشنه تر از همیشه!

«باوی بالا» تشنه تر از همیشه!