مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-17سياسي

لزوم شایسته سالاری در پست های مدیریتی


امام جمعه خرم آباد با تأکید بر لزوم شایسته سالاری در پست های مدیریتی گفت: چنانچه افراد شایسته در پست های مدیریتی به کار گمارده شوند می توانند از اعتبارات دولتی، - ایسنا/لرستان امام جمعه خرم آباد با تأکید بر لزوم شایسته سالاری در پست های مدیریتی گفت: چنانچه افراد شایسته در پست های مدیریتی به کار گمارده شوند می توانند از اعتبارات دولتی، ملی و بخش خصوصی برای پیشرفت و توسعه استان استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی بیست و ششم آبان ماه در خطبه های این هفته نمازجمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی خدمات شگرفی را به ملت با وجود تحریم ها و مشکلات ارائه داده است.

وی با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم افزود: آیت الله رییسی با مجاهدت مخلصانه و تلاشی مضاعف در داخل و خارج کشور تدابیری به کار گرفت که کشور را از مشکلات بسیاری نجات داد.

شاهرخی با اشاره ایام شیوع کرونا تاکید کرد: در آن مقطع انسان های زیادی از بین رفتند، اما با مجاهدت های مخلصانه رییس جمهور و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری کشور از آن مرحله سخت عبور کرد.

خطیب جمعه خرم آباد با بیان اینکه یکی از نکات ارزشمند دولت سیزدهم انجام سفرهای استانی است، تصریح کرد: رییس جمهور خستگی ناپذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شایسته سالاری در پست های مدیریتی

لزوم شایسته سالاری در پست های مدیریتی