مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 10:352023-10-29اقتصادي

اختصاص 135 میلیارد تومان برای حمایت از تعاونی های سیستان و بلوچستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای حمایت از تعاونی ها و کمک به تقویت اشتغال پایدار مردم محور، 135 میلیارد تومان اعتبار به این استان اختصاص یافت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای حمایت از تعاونی ها و کمک به تقویت اشتغال پایدار مردم محور، 135 میلیارد تومان اعتبار به این استان اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خلیل احمد سلامی امروز یکشنبه در جلسه کمیته رفع موانع کسب و کار و مشکلات تعاونی ها اظهار کرد: در چهارچوب تفاهم نامه همکاری معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک توسعه تعاون، برای سال 1402 خط اعتباری 3 هزار میلیارد تومانی برای حمایت از بخش تعاون کشور در نظر گرفته شد.

وی افزود: سهم سیستان و بلوچستان از این خط اعتباری، 135 میلیارد تومان است که 94 میلیارد و 500 میلیون تومان آن بصورت سرمایه ثابت و 40 میلیارد و 500 میلیون تومان بصورت سرمایه در گردش به استان ابلاغ شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون 12 شرکت تعاونی از این محل درخواست دریافت تسهیلات را ارائه کردند که تصمیم گیری برای شش درخواست در صلاحیت و اختیار کمیته استانی بود و شش درخواست دیگر نیز به کمیته کشوری برای تصمیم گیری ارجاع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 135 میلیارد تومان برای حمایت از تعاونی های سیستان و بلوچستان

اختصاص 135 میلیارد تومان برای حمایت از تعاونی های سیستان و بلوچستان