مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 21:352023-11-09اقتصادي

حرکت قطار در فاز اول خط 2 تبریز در سه ماهه اول سال 1404


شهردار تبریز از نصب روزشمار اتمام پروژه بازدید و بر لزوم تسریع و بازنگری در کاهش زمان بندی اتمام این ایستگاه ها تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از نصب روزشمار اتمام پروژه بازدید و بر لزوم تسریع و بازنگری در کاهش زمان بندی اتمام این ایستگاه ها تاکید کرد.

یعقوب هوشیار در جریان بازدید از ایستگاه های فاز اول خط دو از نصب روز شمار اتمام پروژه بازدید و بر لزوم تسریع و بازنگری در کاهش زمان بندی اتمام این ایستگاه ها تاکید کرد.

وی ضمن روند مطلوب فرآیند اجرا براساس برنامه ریزی های گذشته تاکیدکرد: با وجود پیشبرد عملیات اجرایی در خط یک و دو بر اساس زمانبندی، تذکرات لازم نیز به عوامل اجرایی برای بررسی روند موجود و نیل به اهداف متصور در پروژه خط دو داده شد تا در هفته های آتی با آنالیز همه جانبه بتوانیم راه های کاهش زمان بندی و تسریع عملیات اجرایی را مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: نصب روز شمار در راستای مکلف دانستن شهرداری و پیمانکار در قبال اطلاع رسانی شفاف و صریح به شهروندان است؛ خوشبختانه در سال قبل با نصب روز شمار و با اتمام ایستگاه های ناقص خط یک با همت همکاران عزیز در مجموعه مترو و پیمانکاران توانستیم به اهداف مورد نظر نائل شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت قطار در فاز اول خط 2 تبریز در سه ماهه اول سال 1404

حرکت قطار در فاز اول خط 2 تبریز در سه ماهه اول سال 1404