مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-05حوادث

برگشت بیش از 5 میلیارد ریال وجوه کلاهبرداری های اینترنتی در عنبرآباد


فرمانده انتظامی عنبرآباد از برگشت بیش از 5 میلیاردو340 میلیون ریال وجوه کلاهبرداری شده به حساب مالباختگان با پیگیری های تخصصی پلیس فتا این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا فیروزبخت اظهار داشت: طی یک ماه اخیر با اقدامات تخصصی مجموعه پلیس فتا شهرستان و هماهنگی قضایی بیش از 5 میلیاردو 340 میلیون ریال سرمایه مالباختگان هنگام برداشت غیرمجاز توسط کلاهبرداران به حساب شهروندان بازگشت و با مسدودسازی حساب ها از برداشت غیرمجاز وجوه جلوگیری شد.

وی افزود: متأسفانه علیرغم آموزش ها، هشدارها و توصیه های پلیس فتا که با همکاری رسانه ها به صورت مستمر و به اشکال مختلف اطلاع رسانی می شود، باز هم شاهد هستیم که تعدادی از شهروندان همچنان با کم دقتی، فریب کلاهبرداران سایبری را خورده و بر روی لینک های با منابع ناشناس کلیک کرده یا وارد درگاه های بانکی جعلی شده و همه یا بخشی از سرمایه خود را از دست می دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد با اشاره به اینکه دستگیری کلاهبرداران اینترنتی و از بین بردن بسترهای آسیب پذیری در اولویت ماموریت های پلیس فتا قرار دارد، به مردم توصیه کرد: از باز کردن لینک هایی با منابع ناشناس تحت هر عنوانی خودداری کرده و اطلاعات شخصی حساب های خود اعم از شماره های رمز وccv2 را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگشت بیش از 5 میلیارد ریال وجوه کلاهبرداری های اینترنتی در عنبرآباد

برگشت بیش از 5 میلیارد ریال وجوه کلاهبرداری های اینترنتی در عنبرآباد