مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 18:202023-10-28سياسي

برگزاری آیین اختتامیه مسابقات قرآنی در اردستان


آیین اختتامیه مسابقات قرآنی جامعه القرآن شهرستان اردستان با حضور نابغه قرآنی در محل سالن کانون شهید مفتح برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، آیین اختتامیه مسابقات قرآنی جامعه القرآن شهرستان اردستان با حضور حجت الاسلام سید محمد حسین طباطبایی ، نابغه قرآنی و مسؤولان شهرستان در سالن کانون شهید مفتح برگزار شد.

سیدمحمدحسین طباطبایی فرزند سید محمدمهدی در سال 1369 در شهرستان قم به دنیا آمد؛ از دو و نیم سالگی حفظ کردن قرآن را با تشویق پدرش و همراه خواهرانش شروع کرد و در پنج سالگی موفق شد کل قرآن کریم را حفظ کند.

در این سری از مسابقات که با حضور 80 نفر از خواهران و برادران برگزار شد؛ افراد در رشته های حفظ جزء یک، 30 جزء، 3جزء ابتدای قرآن، 5 جزء ابتدای قرآن، 10 جزء ابتدای قرآن، حفظ سوره یاسین همراه با تفسیر آن همچنین احکام نماز و روخوانی قرآن به رقابت پرداختند.

سید محمد هادی احمدی طبا، فرماندار اردستان در این مراسم اظهار کرد: مردم شهرستان اردستان استعدادهای فوق العاده در زمینه قرآن دارند و این مراسم قرآنی امروز تنها گوشه ای از آن استعداد است همچنین موسسات قرآنی فعال و متعددی در این شهرستان وجود دارند.

وی افزود: خوشبختانه قرآن جزء مهم و تاثیرگذار در شهرستان اردستان است و می خواهیم این آینده را برای مردمان ولایی و انقلابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین اختتامیه مسابقات قرآنی در اردستان

برگزاری آیین اختتامیه مسابقات قرآنی در اردستان