مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:522023-10-30اقتصادي

افزایش ظرفیت مرکز سروش تا پایان سال؛ ترک اعتیاد و اشتغال معتادان در دستور کار


فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه تلاش داریم تا پایان سال ظرفیت مرکز سروش را به بیش از 6 هزار نفر برسانیم، گفت: ترک اعتیاد و اشتغال معتادان در دستور کار این مرکز قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز دوشنبه 8 آبان ماه 1402 همزمان با اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر فاز جدید مرکز نگهداری سروش مورد مرحله بهره برداری قرار گرفت.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز به اتفاق دکتر مومنی و مسؤولان مربوطه برای افتتاح یکی دیگر از فازهای مرکز سروش در این محل حاضر شدیم تا به واسطه این افتتاح تعداد بیشتری از معتادان متجاهر برای ترک احتیاط تحت پوشش قرار بگیرند.

 وی گفت: بنا داریم این محل را به یکی از بزرگترین کارگاه های حضور معتادان متجاهر برای ترک اعتیاد و همچنین ایجاد اشتغال تعریف و تبدیل کنیم.

 فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد که تا پایان سال 1402 ظرفیت این مرکز را به بیش از 6 هزار نفر برای اسکان معتادان متجاهر رسانده و تمامی ظرفیت این مرکز برای اسکان معتادان متجاهر در سطح تهران اختصاص یابد.

 وی افزود: می خواهیم این محل از عنوان کمپ ترک اعتیاد به کارگاه تبدیل شود یعنی هر تعداد معتاد متجاهر که در این محل قرار دارند بعد از مدتی که تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت مرکز سروش تا پایان سال؛ ترک اعتیاد و اشتغال معتادان در دستور کار

افزایش ظرفیت مرکز سروش تا پایان سال؛ ترک اعتیاد و اشتغال معتادان در دستور کار