مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:352023-10-29سياسي

جنگ شناختی و هیبریدی روش جدید دشمن است


مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم گفت: شیوه دشمن از شیوه جنگ سخت و حمله نظامی به جنگ شناختی و هیبریدی تغییر پیدا کرده است.

- ایسنا/قم مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم گفت: شیوه دشمن از شیوه جنگ سخت و حمله نظامی به جنگ شناختی و هیبریدی تغییر پیدا کرده است.

به نقل از روابط عمومی سپاه علی ابن ابیطالب، مهدی متقیان با تاکید بر اهمیت پدافند غیرعامل اظهار کرد: پدافند غیرعامل تنها حوزه ای است که هیچ اطلاعاتی از این حوزه در فضای مجازی وجود ندارد و هر کشوری این حوزه پدافندی را بسیار محرمانه در اختیار خودش قرار داده است.

وی با اشاره به آیه شریفه واعدو لهم مستطعتم من قوه ، خداوند متعال در آیه 60 سوره انفال می فرماید: هر آنچه که قوت دارید را جمع کنید و دشمن خدا و دشمن خودتان را با آن بترسانید، اظهار کرد: قبل از مرحله درگیری و عملیات نظامی، دشمن را در قالب جنگ روانی و جنگ شناختی بترسانید.

متقیان با بیان کلامی از امیرالمومنین (علیه السلام) که می فرمایند اگر شما خواب باشید، دشمن شما خواب نیست تاکید کرد: ما نباید در برابر توطئه‎ های دشمن دچار غفلت و خواب آلودگی بشویم.

مدیرکل پدافند غیرعامل قم دو بال امنیت را دفاع عامل و غیرعامل دانست و اظهار کرد: هر نظام، حکومت، ساختار و تشکیلاتی دو بال امنیتی دارد که برای رشد و تعالی و پیشرفت باید آن دو را تقویت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ شناختی و هیبریدی روش جدید دشمن است

جنگ شناختی و هیبریدی روش جدید دشمن است