مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 07:502023-11-04فرهنگي

تقویم رویدادهای گردشگری کرمانشاه تدوین می شود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای تدوین تقویم رویدادهای گردشگری استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای تدوین تقویم رویدادهای گردشگری استان خبر داد.

وحید امیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره پتانسیل های مختلف هرکدام از شهرستانهای استان، اظهارکرد: باتوجه به این مسئله، می توانیم سالانه در هر شهرستان استان یک رویداد و یا جشنواره مهم گردشگری داشته باشیم.

وی افزود: در این راستا، برنامه ریزی هایی انجام شده تا ظرفیت های هرکدام از شهرستانهای استان را برای برگزاری رویدادها و جشنواره ها شناسایی و احصاء کرده و در نهایت تقویم رویدادهای استان را تدوین کنیم.

معاون گردشگری استان تصریح کرد: برای نمونه در صحنه سیب، انگور و عسل، در قصرشیرین لیمو، در کرمانشاه صخره نوردی، در سنقر تخمه آفتابگردان، فرش و کباب ظرفیت های این شهرستانها هستند که می توان سالانه حداقل یک رویداد را برای آنها برگزار کرد.

وی ادامه داد: برگزاری هرکدام از این رویدادها، نیازمند مشارکت فرمانداران و دستگاه های ذیربط همچون جهاد کشاورزی، محیط زیست، ورزش و جوانان، امور عشایری، شهرداری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویم رویدادهای گردشگری کرمانشاه تدوین می شود

تقویم رویدادهای گردشگری کرمانشاه تدوین می شود