مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 08:302023-11-14اقتصادي

بارگذاری جدیدی روی منابع آبی «زاینده رود» درکار نیست


مهمترین جزء طرح آبرسانی شرب استان چهارمحال و بختیاری، تصفیه خانه پیشرفته است و اجرای این پروژه به معنای بارگذاری جدید بر منابع آب نیست، - علیرضا الماسوندی، معاون شرکت مدیریت منابع آب ایران در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به بهره برداری طرح آبرسانی شرب به استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طرح جامع مدیریت منابع آب در حوضه آبریز زاینده در 2 سال گذشته تکمیل شد و 6 مدل جهانی در آن به کار رفت، هفته گذشته نیز دفاتر پایش حوضه در 2 استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری مستقر شده است.

رییس حوضه آبریز زاینده رود گفت: این طرح ظرفیت دارد تا تمامی ذی نفعان حوضه آبریز زاینده رود در جریان ریز برنامه های منابع و مصارف آب قرار گیرند و شفافیت کامل در ارائه اطلاعات وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به تخصیص آب شرب استان چهارمحال و بختیاری افزود: شهرهای استان چهارمحال و بختیاری در گذشته برداشت آب شرب را از چشمه کوهرنگ در بالادست تونل اول کوهرنگ به صورت مستقیم انجام می دادند.

الماسوندی گفت: متاسفانه در طراحی سامانه قبلی تامین آب استان چهارمحال و بختیاری، مسئله کدورت آب در محل چشمه بر اثر سیلاب دیده نشده بود و آب این منبع غیرقابل استفاده در زمان سیل غیرقابل استفاده می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگذاری جدیدی روی منابع آبی «زاینده رود» درکار نیست

بارگذاری جدیدی روی منابع آبی «زاینده رود» درکار نیست