مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-18اقتصادي

50 درصد اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی سنددار شده اند


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از سنددار شدن حدود 50 درصد از اراضی کشاورزی استان خبر داد و گفت: سال گذشته تنها هشت درصد اراضی سند داشتند اما اکنون با قدرت تمام جلو می رویم و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال 1403 تمامی اراضی استان را سنددار کنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از سنددار شدن حدود 50 درصد از اراضی کشاورزی استان خبر داد و گفت: سال گذشته تنها هشت درصد اراضی سند داشتند اما اکنون با قدرت تمام جلو می رویم و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال 1403 تمامی اراضی استان را سنددار کنیم.

اکبر فتحی در گفت وگو با ایسنا، افزود: برخی آیین نامه ها و بخشنامه های مانع در راستای سنددار کردن اراضی وجود داشتند که با هماهنگی اداره دادگستری و ثبت اسناد، قوانین دست و پا گیر رفع شده تا بتوانیم صدور سند را تسهیل کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت گندم خریداری شده در استان، اظهار کرد: خرید گندمی که امسال در حوزه آرد نانوایی انجام گرفت، نیاز استان را برطرف کرد.

وی افزود: با احتساب بذر خریداری شده، نزدیک به 500 هزار تن گندم و بذر در سال آبی 1401-1402 خریداری شده که 430 هزار تن مربوط به گندم بوده و برای تامین آرد خبازی استان در سیلوها نگهداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی سنددار شده اند

50 درصد اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی سنددار شده اند