مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-13فرهنگي

جدال بر سر سریال های تلویزیون در «جام جم» ادامه دارد


قسمت جدید برنامه گفت وگومحور «جام جم» خود از ابعاد دیگری به موضوع سریال سازی می پردازد و این بار پای یک منتقد قدیمی و مدیر انجمن سینمای انقلاب دفاع مقدس را به جام جم باز می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه تلویزیونی جام جم هفته گذشته با موضوع سریال سازی و آثار نمایشی با حضور مهدی نقویان مدیر مرکز سیمافیلم و حامد عنقا تهیه کننده و کارگردان با سابقه سینما و تلویزیون روی آنتن رفت.

مهدی نقویان مدیر مرکز سیمافیلم، در برنامه هفته گذشته ضمن اشاره به برخی مشکلات موجود بر سر راه همکاری سازمان صداوسیما با هنرمندان در تولید آثار نمایشی گفت: گاهی در بحث های مدیریتی برخی از مسائل و مذاکرات با هنرمندان پنهان می ماند که در واقع ما مشت خود را برای رقبا باز نمی کنیم.

پلتفرم ها چون که با سود و بازاریابی مستقیم توانستند خودشان را اداره کنند، رقیبی جدی در رقابت های مالی شدند و حساب کتاب های فیلمسازی را به هم ریختند.

حامد عنقا نیز با اشاره به پخش سریال سرزمین مادری از شبکه سه سیما معقتد بود که مطلقا هیچ پلتفرمی، نه تنها در امروز بلکه همان زمان که این کار در حال پخش بود، توان مالی پرداخت ماهانه این بازیگران را نداشته و ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال بر سر سریال های تلویزیون در «جام جم» ادامه دارد

جدال بر سر سریال های تلویزیون در «جام جم» ادامه دارد