مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 23:512023-11-16اقتصادي

نحوه بکارگیری نیروی انسانی در پروژه های بزرگ کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مرادعلی پیوند در خصوص جذب نیروی انسانی در کارگاه ها و مراکز بزرگ مقیاس صنعتی در استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله پتروشیمی دهدشت، پتروشیمی گچساران و میدان گازی مختار گفت: مصوب شد که در جذب نیروی انسانی 70 درصد بومی شهرستان و منطقه محل استقرار واحد صنعتی و 30 درصد بقیه به طور مساوی به دو حوزه دیگر بومی باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهرستان های گچساران و باشت یک منطقه، کهگیلویه، چرام، بهمیی و لنده یک منطقه و بویراحمد، دنا و مارگون یک منطقه بومی تعریف شده اند.

وی عنوان کرد: کمیته ای در معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری با مسئولیت مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری و حضور نهادهای نظارتی مرتبط، نظارت بر حسن اجرای این مصوبه را در سطح استان بر عهده خواهند داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این مصوبه متعلق به همه مراکز صنعتی- تولیدی بزرگ مقیاس استان است و برای کارگاه های کوچک بخش خصوصی موضوعیت ندارد.

پیوند در خصوص برخی اعتراضات در مورد محدودیت ثبت نام در پتروشیمی گچساران گفت: بر اساس رایزنی صورت گرفته و مصوبات استانی همه داوطلبان پتروشیمی گچساران بدون در نظر گرفتن سوابق بیمه ای و یا کار در پتروشیمی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه بکارگیری نیروی انسانی در پروژه های بزرگ کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

نحوه بکارگیری نیروی انسانی در پروژه های بزرگ کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد