مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 11:202023-10-26بين الملل

استاد دانشگاه مصر: ارتش های کشورهای عربی باید از مقاومت فلسطین حمایت کنند


استاد دانشگاه قاهره تاکید کرد که موضع کشورهای عربی در قبال تحولات اخیر در غزه نادرست بوده است و باید از مقاومت فلسطین حمایت نظامی شود.

- استاد دانشگاه قاهره تاکید کرد که موضع کشورهای عربی در قبال تحولات اخیر در غزه نادرست بوده است و باید از مقاومت فلسطین حمایت نظامی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عملیات طوفان الاقصی هفتم اکتبر توسط نیروهای مقاومت انجام شد و در پی خسارت های جبران ناپذیری که به صهیونیست ها و شهرک های صهیونیست نشین وارد شد، رژیم اشغالگر قدس مردم غزه را هدف قرارد و غیرنظامی ترین مکان ها از جمله مدارس و بیمارستان ها بمباران شدند.

شدت جنایت های رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در غزه، انفعال کشورهای عربی را آشکار کرد و سران این کشورها پس از گذشت چندین روز از این وقایع خونین اعلام کردند که نشست صلحی را قاهره برگزار و پیامدهای جنگ کنونی را بررسی می کنند.

از سوی دیگر تصمیمات شتابزده سران صهیونیست و اعلام انجام عملیات زمینی در غزه که تاکنون برآوردهایشان چنین امکانی را از آنها سلب کرده است، نشان از اوضاع متزلزل امنیتی در داخل سرزمین های اشغالی دارد.

مشکلات داخلی چون مهاجرت معکوس، خسارت های اقتصادی، ناامنی و اختلافات سیاسی به مشکلات گذشته این رژیم دامن زده و همین موضع بر محاسبات نظامی آن ها و واهمه از شکست در صورت حمله زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد دانشگاه مصر: ارتش های کشورهای عربی باید از مقاومت فلسطین حمایت کنند

استاد دانشگاه مصر: ارتش های کشورهای عربی باید از مقاومت فلسطین حمایت کنند