مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-05بين الملل

مخبر: فضایی بی نظیر برای گسترش همکاری های همه جانبه تهران-پکن فراهم است


معاون اول رییس جمهور ایران با همراهی نخست وزیران چین، کوبا، استرالیا، صربستان و قزاقستان و جمعی از مدیران سازمان های بین المللی از پاویون ایران در ششمین اکسپو واردات چین بازدید کردند.

- معاون اول رییس جمهور ایران با همراهی نخست وزیران چین، کوبا، استرالیا، صربستان و قزاقستان و جمعی از مدیران سازمان های بین المللی از پاویون ایران در ششمین اکسپو واردات چین بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر پس از این بازدید و در مراسم آغاز به کار پاویون ایران با بیان اینکه ایران و چین از دیرباز همسایگان تمدنی و شرکایی توانمند در عرصه تعاملات تجاری و اقتصادی بوده اند، گفت: ما در صدد احیای پیوندهای تاریخی، تجاری و اقتصادی ایران و چین هستیم و امروز مشارکت جامع راهبردی و اراده رهبران دو کشور، فضایی بی نظیر برای گسترش همکاری های همه جانبه ایجاد کرده است.

وی افزود: حضور فعال و پررنگ شرکت ها و نهادهای اقتصادی ایران در نمایشگاه وارادت چین، بیانگر اراده متقابل و زمینه های مساعد برای ایجاد جهش های پرثمر در روابط دو کشور است.

معاون اول رییس جمهور اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر به پیشرفت های شگرفی در صنایع و فناوری های نو، از جمله فناوری نانو، بایو، سلول های بنیادی، هوافضا، طراحی و احداث انواع نیروگاهها و مجتمع های نفت، گاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: فضایی بی نظیر برای گسترش همکاری های همه جانبه تهران-پکن فراهم است

مخبر: فضایی بی نظیر برای گسترش همکاری های همه جانبه تهران-پکن فراهم است