مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:562023-11-20حوادث

کشف بیش از 82 کیلو تریاک در نهبندان


خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان اخباری با عناوین کشف 82 کیلوگرم مواد مخدر در نهبندان و توقیف 3 تن مرغ زنده بدون مجوز در سرایان قرار می گیرید.

 سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی نهبندان اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی سهل آباد این فرماندهی هنگام کنترل محور اصلی به یکدستگاه خودروی سواری کوییک و یک دستگاه خودروی کامیون باری کاویان که از سمت زاهدان به بیرجند در حرکت بودند مشکوک و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی نسبت به بازرسی خودروها اقدام کردندکه در بازرسی از خودرو کوییک 41 کیلو و 700گرم  و در بازرسی از خودروی کامیو 40 کیلو و 750گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی نهبندان اضافه کرد: مأموران در این رابطه م 82 کیلو و 450 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف، 2دستگاه خودرو را  توقیف و 3نفر متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

  توقیف 3 تن مرغ زنده بدون مجوز در سرایان  سرهنگ مهدی شکوهی راد، فرمانده انتظامی سرایان هم گفت: مأموران انتظامی این شهرستان سرایان هنگام گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون که از خراسان رضوی به مقصدزاهدان درحرکت بوده مشکوک شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 82 کیلو تریاک در نهبندان

کشف بیش از 82 کیلو تریاک در نهبندان