مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 09:552023-10-23اقتصادي

بانوان کوهسرخی محروم از فضای اختصاصی برای ورزش


رییس اداره ورزش و جوانان کوهسرخ با بیان اینکه بانوان کوهسرخی فضای اختصاصی برای ورزش ندارند، گفت: بر اساس آخرین آمار 90 نفر از بانوان دارای بیمه ورزشی و سازمان یافته هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره ورزش و جوانان کوهسرخ با بیان اینکه بانوان کوهسرخی فضای اختصاصی برای ورزش ندارند، گفت: بر اساس آخرین آمار 90 نفر از بانوان دارای بیمه ورزشی و سازمان یافته هستند.

مهدی حمیدیان در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه چمن مصنوعی روستای طرق از توابع بخش بررود با اعتباری حدود 700 میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید، افزود: این چمن مصنوعی با مشارکت 300 میلیونی مردم و دهیاری روستا و 400 میلیون تومان از اعتبارات ریاست جمهوری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه 4 چمن مصنوعی دیگر در روستاهای بخش برود و مرکزی شهرستان کوهسرخ احداث خواهد شد، ادامه داد: بیش از 60 درصد ورزشکاران شهرستان کوهسرخ از روستاها هستند.

رییس اداره ورزش و جوانان کوهسرخ با اظهار تأسف از اینکه بانوان کوهسرخی فضای اختصاصی برای ورزش ندارند، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار بیش از 270 نفر دارای بیمه ورزشی و سازمان یافته هستند که 90 نفرشان را بانوان تشکیل می دهند.

وی افزود: متاسفانه سرانه ورزشی کوهسرخ بسیار ضعیف است و بخشی از آن به دلیل زیرساخت هایی هستند که در گذشته به آن بی توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان کوهسرخی محروم از فضای اختصاصی برای ورزش

بانوان کوهسرخی محروم از فضای اختصاصی برای ورزش