مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 17:352023-11-19سياسي

بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی در دنیاست


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هر فردی که دل در گرو انقلاب داشته باشد بسیجی محسوب می شود، گفت: بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار علی محمد اکبری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته بسیج در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، گفت: استقبال مردم استان از رییس جمهور بی نظیر بود و نشان داد این مردم ولایتمدار همواره پای انقلابشان ایستاده اند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با کمک رسانه ها، تصاویر حضور مردم به خوبی انعکاس پیدا کرد که در این استقبال و حضور بعد از سفر رهبر معظم انقلاب به استان کم نظیر بود.

وی همچنین با اشاره به تجمع مردم در راستای حمایت از کودکان فلسطینی، بیان کرد: این حضور مسئولیت مسؤولان را چندین برابر می کند چرا که باید قدر این مردم را دانست و به بهترین نحو برای خدمت به ایشان گام برداشت.

اکبری با بیان اینکه هر فردی که دل در گرو انقلاب داشته باشد بسیجی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی است که در دنیا نظیر ندارد و مختص ملت بزرگ ایران است.

ثبت نام حدود 20 هزار نفر چهارمحالی در هشتگ حریفت منم وی تصریح کرد: تا کنون 10 میلیون جوان مومن انقلابی با ثبت هشتگ حریفت منم برای مقابله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی در دنیاست

بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی در دنیاست