مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-04دانش

توسعه همکاری های مشترک دانشگاه آزاد و آموزش عالی گینه


معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی با وزیر علوم و آموزش عالی گینه به منظور توسعه همکاری مشترک در حوزه های مهارتی و فنی و حرفه ای با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.

- به گزارشگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، جلال درخشه معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی با جاما سیدِ بی وزیر علوم و آموزش عالی گینه به منظور توسعه همکاری های مشترک در زمینه های مهارتی و فنی و حرفه ای، کشاورزی، پرستاری و مامایی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار بر اجرای تفاهم نامه منعقده بین دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده دولت گینه تأکید و مقرر شد وزارت علوم و آموزش عالی گینه مساعدت کامل در اعطای مجوز تأسیس واحدی از دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های مورد نظر داشته باشد.

همچنین در این نشست توانمندی ها و ظرفیت های بالفعل دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه های مدرنیزه و مکانیزه کردن سطح کشاورزی و دامداری گینه ارائه و مورد تمجید و تحسین وزیر علوم گینه قرار گرفت.

درخشه در ادامه این سفر به همراه  محمدرضا آرام مدیرکل واحدهای بین المللی و برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی، حسین کلانتری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و  محمدعلی باغستانی مجری طرح بازمهندسی نظام آموزشی، پژوهشی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری های مشترک دانشگاه آزاد و آموزش عالی گینه

توسعه همکاری های مشترک دانشگاه آزاد و آموزش عالی گینه