مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:402023-10-31سياسي

شهرداری می تواند کارآفرین و باری از دوش افراد در معرض آسیب بر دارد


رییس کمیته شفافیت شورای شهر تهران در خصوص توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار، اظهار کرد: شهرداری تهران با برخورداری از نیروی انسانی متخصص و باسواد و مقبولیت بین عموم جامعه، - رییس کمیته شفافیت شورای شهر تهران در خصوص توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار، اظهار کرد: شهرداری تهران با برخورداری از نیروی انسانی متخصص و باسواد و مقبولیت بین عموم جامعه، می تواند در حوزه اقتصادی وارد عمل شده و کارآفرین باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد صادقی در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار، گفت: شهرداری تهران با برخورداری از نیروی انسانی متخصص و باسواد و مقبولیت بین عموم جامعه، می تواند در حوزه اقتصادی وارد عمل شده و کارآفرین باشد.

همچنین با هوشمندسازی فرصت های نوین و نظرسنجی از مخاطبان و عرضه و تبلیغ محصولات تولیدی می تواند باری را از روی دوش افراد در معرض آسیب بردارد.

وی با بیان اینکه ایجاد مجموعه های فناورانه، سرمایه گذاری در رشد ایده های نو، جمع آوری و تحلیل داده و ایجاد زیرساخت های معرفی با هدف فروش مستقیم از مجموعه اقداماتی است که شهرداری باید برای آن برنامه داشته باشد، گفت: سازمان فاوا می تواند به عنوان راهبر در این حوزه وارد عمل شود و روند سیاست گذاری در این زمینه را تسریع کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری می تواند کارآفرین و باری از دوش افراد در معرض آسیب بر دارد

شهرداری می تواند کارآفرین و باری از دوش افراد در معرض آسیب بر دارد