مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-11حوادث

پنچرگیری مرگبار شبانه کنار جاده در کرمان


در این حادثه یک راننده  که در تاریکی شب به دلیل پنچری لاستیک از ادامه مسیر باز مانده بود و زمانی که بدون گذاشتن علائم هشدار دهنده در حال تعویض لاستیک بوده متاسفانه توسط یک خودروی عبوری زیر گرفته شدو جان باخت.

- یک راننده هنگام پنچرگیری شبانه کنار جاده در کرمان، بدون توجه به استفاده از مثلث خطر و دیگر علائم هشدار دهنده از طریق یک خودروی عبوری زیر گرفته شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، رییس پلیس راه  استان کرمان گفت: در این حادثه یک راننده  که در تاریکی شب به دلیل پنچری لاستیک از ادامه مسیر باز مانده بود و زمانی که بدون گذاشتن علائم هشدار دهنده در حال تعویض لاستیک بوده متاسفانه توسط یک خودروی عبوری زیر گرفته شدو جان باخت.

رضایی با اشاره به وقوع حادثه مرگبار برای یک راننده هنگام پنچرگیری شبانه کنار جاده، بر استفاده از مثلث خطر و دیگر علائم هشدار دهنده هنگام توقف اضطراری یا خرابی خودرو تاکید کرد و افزود: متاسفانه برخی از رانندگان به این موضوع مهم به ویژه شب ها توجه نمی کنند و باعث سوانح و حوادثی برای خود و دیگران می شوند.

وی به رانندگان هشدار داد: هرگاه وسیله نقلیه سر پیچ یا یک تپه از کار بیفتد علائم هشدار دهنده باید در فاصله های مناسبی قرار داده شود تا رانندگان از فاصله 200 متری متوجه خطر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنچرگیری مرگبار شبانه کنار جاده در کرمان

پنچرگیری مرگبار شبانه کنار جاده در کرمان