مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-10اقتصادي

تکمیل 75 درصد شبکه آب شرب مسجدسلیمان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: پروژه های آبرسانی مسجدسلیمان با هدف پایداری آب شهرستان و 24 ساعته شدن آب شرب اجرایی شده است و تاکنون 75 درصد شبکه آب شرب این شهرستان تکمیلی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان در مراسم کلنگ زنی پروژه های آبرسانی مسجدسلیمان اظهار کرد: حل مشکل تامین آب پایدار شهرستان مسجد سلیمان در دستور کار شرکت آب و فاضلاب خوزستان است که با روند تکمیلی این دو پروژه مشکل پایداری آب شرب شهرستان مسجدسلیمان برطرف می شود.

وی افزود: در بخش اول اجرای پروژه ها امروز آییین کلنگ زنی اجرای خطوط اصلی؛ انتقال و شبکه توزیع و انشعابات آب شهر مسجد سلیمان (فاز یک) به طول 49 کیلومتر با اعتبار 175 میلیارد تومان و تعداد هشت هزار انشعاب از امروز آغاز می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: این پروژه ها با هدف پایداری آب شهرستان مسجد سلیمان و 24 ساعته شدن آب شرب این شهرستان اجرایی شده است و تاکنون 75 درصد شبکه آب شرب این شهرستان تکمیلی شده است.

کرمی نژاد تصریح کرد: در فاز دوم نیز احداث مخازن بتنی و طرح علاج بخشی و خطوط انتقال آب و بازسازی مخزن 50 هزار متر مکعبی سرگچ مسجدسلیمان از امروز آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 75 درصد شبکه آب شرب مسجدسلیمان

تکمیل 75 درصد شبکه آب شرب مسجدسلیمان